2016. április 2., szombat

Márciusi zárás

Forrás
A tavasz első hónapja számomra a nyugalom jegyében telt. Ebben a hónapban valahogy a suli is lazább volt, így több időm jutott az olvasásra, meg persze minden másra is, többek között a blogolásra.

A hónapom könyvekben:
Könyvet márciusban nem vettem, amit személyes sikerként könyvelek el. (Egyszer nagyon, de nagyon közel voltam egy antikvár Anne Frank naplója megvásárlásához, viszont végül erőt vettem magamon, és otthagytam.)
Viszont annál többre haladtam a saját példányok elolvasásával! A Moly.hu szerint márciusban összesen 11 könyvet olvastam: 2 saját példányt (így ár csak 5 olvasatlan regény várakozik a polcomon), 2 regényt angolul, 1 könyvet az Olvass többet! nemzetközi irodalmi vetélkedő tavaszi fordulójára, 1-et Book Bloggers’ Challenge-re és a Magnus Bane krónikák első 6 részét.



A láthatatlan fényt még karácsonyra kaptam egyik nagynénémtől, aki imádta. Én is nagy rajongója vagyok a II. világháború idején játszódó történeteknek, ez valahogy azonban mégsem nyerte el a tetszésem. Kétségtelen, hogy a nyelvezete csodálatos, viszont a történetvezetés lassú, főleg a végtelenségig nyúló leírások miatt a semmiről.
A Mennyei tűz városa után már régóta ácsingóztam, ugyanis olyan október tájékán egyik barátnőm felvilágosított, hogy az 5. résszel még nem zárult le Clary és Jace története, sőt, már ki is adták a befejező kötetet. (Nem is tudom miért gondoltam azt, hogy a szálak ilyen drasztikusan elvarratlanul maradnak majd. Néha nagyon nem értem magam.) Szóval karácsonyra ezt is megkaptam, most végre be is fejeztem, és nyugodt szívvel tudtam elengedni a szereplőket. Bármennyire is imádom a csapatot, pont így volt jó a lezárás, több könyv már nem kell az ő szereplésükkel. Még ha értékelést nem is, de egy másfajta bejegyzést mégis készíteni fogok a könyvvel kapcsolatban.
A nyelvgyakorlás is helyet kapott márciusban, ugyanis 2 könyvet is elolvastam angolul. Az első a Geek Drama volt Holly Smale-től, ez a Geek Girl sorozat egy kiegészítő-kötete. Annyira nem tetszett, mint az All Wrapped Up, (a végtelenül aranyos másik kiegészítő-kötet) viszont ezen is rengeteget nevettem. A másik könyv pedig Zoe Sugg: Girl Online-ja volt, amire a magyar megjelenés miatt figyeltem fel. Erről értékelést is írtam már, amit ITT tekinthettek meg.
A Magnus Bane krónikákra a könyvtárban akadtam rá, miután befejeztem a Mennyei tűz városát, és még mindig nagy árnyvadász-lázban égtem, így elhatároztam, hogy minden, a sorozathoz tartozó kis szösszenetet el fogok olvasni. Végül ez nem fog összejönni, (vagy legalábbis nem a közeljövőben) mivel ezek a novellák nem voltak rosszak, de nem tetszettek annyira, hogy mindenképp folytatni akarjam a többivel.
Végül pedig a 2 „kihíváskönyv”. A könyvtolvajt a Book Bloggers’ Challenge miatt olvastam, hamarosan bejegyzés is lesz róla. Összességében nem volt rossz, nekem tetszett, de nem is éreztem kiemelkedőnek. A másik regény pedig a Bezzeg az én időmben volt Fehér Klárától. Igazából ez újraolvasás volt, mivel olyan 12 éves koromban egyszer már kikölcsönöztem a könyvtárból, viszont versenyre nem akartam úgy elmenni, hogy azokra a nagyon halovány emlékeimre támaszkodjak a könyvről, amik még megmaradtak.

A blog márciusban:
Az oldalra összesen 5 bejegyzés került fel márciusban.
Ebből 3 könyvkritika volt az alábbi könyvekről:
Megcsináltam a Totally should have book taget is, amire Zsebi hívott ki, és még a Februári zárást is ebben a hónapban posztoltam.
A legkedveltebb poszt a Különc srácos kritikám lett 226 oldalmegjelenítéssel, viszont mindössze 3-mal kevesebb megtekintéssel 2. helyezett lett a book tag. Őszintén szólva, nem gondoltam volna, hogy ez a könyv ennyire népszerű, szóval eléggé elcsodálkoztam rajta, mennyien kattintottatok.
Az összes oldalmegjelenítés majdnem elérte a 16000-ret, összesen 1371 kattintással növekedett a látogatottság. Nekem már ez is egy óriási szám, szóval köszönöm mindenkinek, aki benézett.

Egyéb:
Na jó, ennél azért egy
fokkal jobb a helyzet :D
Forrás
Az oldal áprilisban 1 éves lesz, és én már nagyon izgatott vagyok emiatt. Még sosem vittem blogot ilyen sokáig, az egyetlen másik próbálkozásom 2 hónap után kifulladt. Már tervezek 1-2 dolgot arra a hétre, próbálom a tőlem telhető legjobbat nyújtani számotokra. J
Kicsit off, de szintén márciusban, évek szenvedése után végre megkaptam az egésznapos fogszabályzóm, szóval már csak a kettős copf hiányzik, és tökéletesíthetem a filmekben fellelhető tipikus geek stílust. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése