2016. március 2., szerda

Februári zárás

Az idő szinte repül, még alig emésztettem meg a karácsonyi vacsorát, máris a farsangi fánkkal találom szembe magam. És bár azt szokták mondani, akkor tűnnek rövidnek a napok, ha aktívan töltjük őket, az én februárom mégsem telt valami eseménydúsan, mégis egy suhintással véget ért.

Könyvek és olvasás terén szerintem magamhoz képest jól teljesítettem.
Beszerezni egyetlen regényt sikerült, mivel megfogadtam, hogy nem csábulok el minden akció láttán, de azért mégis megengedtem magamnak, hogy hazavigyem az egyik kedvenc antikváriumomból Emily Bronte: Üvöltő szelek című művét 500 forintért (most őszintén, ennyiért ki hagyta volna ott?)



A tél utolsó hónapjában 7 könyvet sikerült elolvasnom. Libba Bray: Az az édes, távoli harang-jával már nagyon, nagyon régóta küzdöttem, de végre elfogytak a végtelennek tetsző oldalak, és a végére értem. Alapjában véve nem egy rossz történet, csak túlságosan sok benne a felesleges rizsa a semmiről.
Ezt követte C. C. Hunter: Született éjfélkor című írása, ami valahonnan nagyon ismerős érzést keltett bennem, de fogalmam sincs, hogy miért. Mindenesetre nemsokára bejegyzés is lesz róla.
Kelly Oram Cinder és Ellája már ősz óta csücsül a polcomon olvasatlanul, de most végre magamhoz vettem, és milyen jól tettem! Imádtam, egyszerűen fantasztikus volt! Ha kedvencet kéne megneveznem a LOL könyvek közül, gondolkodás nélkül ezt jelölném meg. Nemsokára egy bejegyzésben bővebben is kifejtem a véleményem.
Maria V. Snyder Méregtanjával is hipp-hopp végeztem. A könyv szerepelt a várólistacsökkentéses polcomon is, így már csak 10 regény vár elolvasásra. Hamarosan bejegyzés is várható a történetről.
Az Olvass Többet! idei tavaszi fordulóján is részt veszek, ehhez pedig Bertold Brecht: Három színmű című kötetéből A szecsuáni jólélek darabot kellett elolvasnom. Ez volt az első színmű, ami a kezembe került, és én pozitívan csalódtam, Brecht-nek sikerül megkedveltetnie velem a műfajt.
Az angol irodalom is helyett kapott ebben a hónapban, Zsebi ajánlására kézbe vettem Holly Smale: All Wrapped Up című kiegészítőkötetét a Geek Girl sorozathoz. Egyszerűen imádtam, meg merném kockáztatni, hogy ez volt az egyik legjobb része a sorozatnak.
Az utolsó könyv pedig Marissa Meyer Cinder-je volt. Ezt a kötetet még a téli szünetben szereztem be 70%-os kedvezménnyel az Alexandrában, és azóta várja, hogy sorra kerüljön. Ezzel a könyvvel újabb kedvencet avattam, nemsokára pedig egy bejegyzés keretein belül el is mondom, miért.

Blog:
Bejegyzések terén a február szerintem elég sokszínűre sikeredett. Felkerült az oldalra 3 könyvkritika, Az ötödik hullám, a Kétesélyes szerelem és a Rajtad áll című regényekről. 1 book taget is hoztam nektek, ami rendhagyó volt, ugyanis random szavakhoz kellett könyveket párosítani a megszokott kérdés-válasz felállás helyett. És a Kis Könyves Bloggerekkel szervezett Műfajok Kavalkádja projekten belül a disztópiáról is írtam egy összefoglalót.
Újítás volt az oldalon, hogy mivel már az oldalsávban kezdtek túl sokan lenni az írók, így a menüsorban létrehoztam egy A-Z menüpontot, ahova ABC-sorrendben szépen felpakolgattam az eddig publikált értékeléseket.
A statisztikákat tekintve is pozitívan zártuk a hónapot, ugyanis túlléptük a 14000 megtekintést! A hónap legnézettebb posztja a Disztópiáról nagyvonalakban, amire közel 300 kattintás érkezett. :)

Egyéb:
Magánéleti dolgok terén a hónap fénypontja egyértelműen az volt, hogy végre elkezdtem táncolni, mégpedig hiphop-ozni. Ezzel egy régi álmom vált valóra, ugyanis én mindig is szerettem az ilyesfajta mozgáskultúrát, viszont eddig még nem volt lehetőségem ezt a fajta sportot űzni. Egészen eddig! Nagyban zajlanak a próbák, és azt gondolom, hogy bár csak 1 hónapja járok, magamhoz képest mégis fejlődtem, és már meg is van az első fellépésünk dátuma!
Egyéb dolog nem igazán történt velem, a hátam mögött hagytam egy tanulmányi mélyrepülést és 10 óra közösségi szolgálatot (tudjátok, ami az érettségihez kell). Mindenesetre úgy gondolom, produktív volt az elmúlt 4 hetem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése